>A linuxos nfs szerver nem fog ennyit birni, de nyilvan eroteljesen fugg
>az alatta levo diszk-alrendszertol es filesystemtol. (BTW, ha mar
>megallapitottad, hogy a filesystem a bunos :) , akkor miert az rsynceket
>akarod kidobni?)

nem akarom kidobni az rsync-et, főleg, mivel adsl-en vannak a gépek.
én arra gondoltam berakok a jelenlegi szerver mellé plusz egy gépet
és crosslink kábel a kettő közé. emiatt kérdeztem az nfs-est.
vagy esetleg van valami jobb ötlet, az olvasási sebesség a lényeg!?

én személy szerint eddig csak FreeBSD-vel csináltam nfs, annak jó
volt a teljesítménye. van valakinek tapasztalata mennyire működik a kettő
eggyütt, mármint a *BSD nfs szerver és a (debian) linux-os nfs kliens?

>...es az nem lesz tulterhelve?

jelenleg egy gepen van mysql, web kiszolgálás és dns, szóval mindeképpen
jobb lenne a helyzet ha külön gépre kerülne, mivel nem rohadna le az összes
szolgáltatás.

Pepe