On Wed, Sep 06, 2006 at 08:04:56PM +0100, Miloska wrote:

> mfdnscheck is sokat megfoghat az automatikusan, nem letezo cimrol
> kuldott levelek kozul.
>
> nem tudom ismered-e, de erzesre jo lehet neked a qmail-spp is. a
> lenyege, hogy az smtp session kozben tetszoleges programot
> futtathatsz, pl. egy shell scriptet ami megnezi van-e olyan vpopmail
> user rcpt to utan, mfdnscheck check mail from utan, stb. mindezt
> ujraforditgatas es egyeb hercehurca nelkul. nyilvan sajat modul irasa
> sem nagy kaland. dotdeb -es qmail-ben csomagban is benne van -
> lustasag fel egeszseg :)

Igazan nem akarom eroltetni, de amit eddig irtal, az mind megoldott a
Shupp fele toaster-ben. Tarpit helyett spam throttle van, mfdnscheck
funkciojat a chkuser patch tartalmazza. Virusszuresnel pedig ha az
ugyfel veletlen virust kuld, mar smtp szinten ertesitest kaphat, sot
ugyanez spam eseteben is. Nincs felesleges bounce, karanten es egyeb
ertesito uzenet.

Igaz, nincs deb csomag, de Shupp leirasa alapjan eleg egyszeru
megcsinalni.

--
Udv,
Erki-Kiss Zsolt