In article <[EMAIL PROTECTED]>,
        =?ISO-8859-2?Q?Szl=E1dovics_P=E9ter?= <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> akkor az új diszk kapacitása >= kell, hogy legyen, mint a régié. Sajnos,
> típusonként elég nagy eltérések vannak, akár 1-2GB is lehet nagyobb
> diskeknél.

Bizony a kollegaimmal megesett mar, hogy ugyanolyan tipusszamu
eszkozzel potoltak a kiesett diszket, megis ujra kellett epiteniuk
az egesz tombot, mert az uj lemez par blokkal kisebb volt.

Esetleg erdemes lehet uj telepiteskor nem kihasznalni a vegletekig
a diszkeket, hanem az utolso nehany ezreleknyi helyet veszni
hagyni. Igy evekkel kesobb egy hangyaf*sznyival kisebb cserelemezt
berakva nem omlik ossze a rendszer.

kissg