Kosa Attila <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> Tobb article dokumentumot szeretnek egymas utan leforditani [...],
> megpedig ugy, hogy az oldalszamozas folyamatos legyen a
> dokumentumokbol (tehat ne mindig 1-rol induljon).

A latex a fordítás során kiírja a képernyőre és a logba is, hogy hány
oldalas lett a dokumentum.  Ha minden cikk \documentclass parancsa
után beszúrsz egy \input{oldalszam.tex} parancsot, aztán a KEZDOSZAM
shell változóban számon tartod, hogy eddig összesen hány oldal
készült, és fordítás előtt az oldalszám.tex-be beteszed, hogy
\setcounter{page}{$KEZDOSZAM}, akkor szerintem készen is vagy.
--
                                                        Üdv: Feri.