On Fri, Oct 06, 2006 at 07:06:30PM +0200, Gabor Gombas wrote:

> Megnezed, melyik RAID tomb resze, es arra mondasz egy repair-t (lasd
> elozo level).

abc ~ # echo repair > /sys/block/md5/md/sync_action
-su: echo: write error: Invalid argument

(2.6.16-os kernel) De amugy az mdstat szerint minden jo volt,
minden tomb teljes volt.

> Ha nem sikerul kideriteni, akkor vedd ki a diszket az
> osszes tombbol, majd adj ki egy "dd if=/dev/zero of=/dev/sdX bs=1M"
> parancsot. Ha minden jol megy, akkor ezutan a SMART-ban az
> Offline_Uncorrectable ertek ujra 0 lesz, a Reallocated_Sector_Ct
> novekszik, es boldogan hasznalhatod a diszket egeszen addig, amig el nem
> fogy a szektor remapping-ra fenntartott hely.

Koszi, ezt kezdtem el most az elobb. Beszamolok, ha vegzett.

--
  LiRul                            http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HIX = hixsplit   Lehet, de nem erdemes nelkule...