Igen, a doksi szerint hasznalom.

Egesz pontosan nem tortenik semmi, jele sincs, hogy at akarna adni az
amavisd-nak. Kiprobaltam direkt mas ertekkel is, siman lekezbesiti a
levelet. Logban nem lattam semmit.

Lehet, hogy a qmail-t kellene maskepp forditani? Jelenleg
qmail-scannert hasznalok, de a te tanacsodra (is) atallnek amavisd-ra.

Probaltam a simscan-t is, nem jott be nekem annyira.

Kerestem jo leirast amavisd+qmail beallitasra, szerintetek ez megfelel
ra?
http://www.imladris.sk/howto/howto_qmqpqq.html

Minden oke egyebkent, amavisd elindul jol, figyel a 10024-es porton,
telnettel ellenorizve is oke.

Koszonom!

--
Udv: