To: "Linux kérdések/válaszok" <linux@mlf.linux.rulez.org>
Sent: Monday, October 16, 2006 11:18 AM
Subject: debian install RS6000 44p model 170 gepen

Szeretnek a fenti gepre Debiant telepiteni, de eddig nem sok sikerrel
jartam. Letoltottem a megfelelo PPC verziot az install cd-bol, odaig
el is jutok hogy modulokat betoltsem, de utana a Detect disk menupont
hianyzik valami miatt, ime a link aminek segitsegevel eljutottam
idaig:

http://www.ifh.ee.ethz.ch/~rharbers/rs6000/rs6000.html

Itt vagyok:

"Back in the menu, select 'Detect Disks / Detect hardware'. In
principle we already did this when loading the SCSI modules, but I
guess it doesn't hurt, either...."

--
Valkai Jozsef
+36 70 36 28 147