2006/10/21, [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]>:

    >A bejövő adatsor például:
    >hyperterminál: 0001101957
    >gtkterm:       000  3 95
    >Ez utóbbit hexában nézve: 30 30 30 B1 B1 33 B1 39 35 B7 8D
    >
    >Mit rontok el, vagy hogy kell ezt olvasni? Egyrészt mi az a 11. byte? És
 mitől
    >lett B1 illetve B7 a 31 és 37 helyett?

    A nyolcadik bit a paritás. A 33-at meg elírtad (?) A 11. byte meg a
    régóta keresett CR.

Hmmm, lássuk:
 48 = #30 = B 0011 0000 = 0 . 48 --> 0
177 = #B1 = B 1011 0001 = 1 . 49 --> 1
 51 = #33 = B 0011 0011 = 0 . 51 --> 3
 57 = #39 = B 0011 1001 = 0 . 57 --> 9
 53 = #35 = B 0011 0101 = 0 . 53 --> 5
183 = #B7 = B 1011 0111 = 0 . 55 --> 7
141 = #8D = B 1000 1101 = 1 . 13 --> CR

Tényleg stimmel, és a #33-at sem írtam el. Én mindig azt hittem, hogy a paritás
bit az utolsó. Nagyon köszönöm!

Megnéztem ennek tudatában gtkterm-ben.
9600 baud, paritás even/odd - úgy tűnt mindegy, 7 bites, 1 stop bit,
flow control none, Xon/Xoff vagy rts/cts - úgy tűnt mindegy.

Most már csak a kíváncsiságom kérdezteti, hogy mi lenne a különbség even/odd
illetve a különböző flow control-ok esetén, és miért nem látszik ez a különbség
az én esetemben.

            Bence