Ha jól hiszem, Gábor Lénárt írta az alábbiakat:
> Ne csak a kernelt meg az fs-t nezd, hanem magat az applikaciot is! Hiaba
> kernel, filerendszer minden, ha applikacio nem tudja, jo pelda erre, hogy
> szinten AMD64 alatt kellett VirusBuster-t nyomatni (ami 32 bites app, es ugy
> latszik nem volt large file support-tal forditva), es miutan elerte log
> file-ja a 2Gbyte-ot, be is allt tolte rendesen ...

Én az mc-vel szoptam be rendesen, 2G-nál szépen megállt, akár ftp-vel,
akár ,,shell kapcsolat''-tal hoztám át fájlokat. Hasonlóképp a zip és
az arj is megpusztult 2G-nál; egy windowsos gépre kellett volna kb. 3G
régi anyagot átvinni, a könyvtárstruktúra (túl mély) és a fájlnevek
(túl hosszú)  miatt egy az egyben nem bírtam DVD-re írni a régi
cuccokat, próbáltam zipelni meg arj-olni (nem volt windowsos tar-om és
gzip-em), hát nem jött össze.

--
PTG
BOFH excuse #123: