On Sunday 05 November 2006 22:06, Attila Gyurman wrote:
> Sziasztok!
>
> Van egy asteriskem, amire szeretnék ráakasztani egy gsm adaptert.
> Első körben SIP-GSM adapterre gondoltam, de aztán az árakat látva
> erről letettem :-(
> Az működik, ha egy analóg adaptert rádugok egy X100P klónra?

Attol tartok nem.

Az X100P cucc arra jo (ha jol emlekszem), hogy azzal te csatlakozol
egy masik telefonkozponthoz. (FXO interface)
Mig a gsm gateway-t, amit hasznalni akarsz, pedig hozzad kell
csatlakoztatni..... azaz az asterisk-be egy FXS kartya kell....vagy
veszel egy ATA-t, es arra teszed a gsm gateway-edet (pl linksys
pap2).

( Lasd meg: http://www.digium.com/en/docs/misc/fxs_fxo_desc.php )

Udv: G