Sziasztok!

Írtam a kezdőre, de nem jött megoldás, és nagyon sürgősen meg kellene
oldani a dolgot...

Itt egy gép, frissen telepített Etch, frissen forgatott 2.4.33.3
kernellel. /etc/modules fájlban benne vannak a modulok, amiket be
akarok tölteni (egyenlőre a két hálókártya modulja) , de induláskor
nem tölti be. A kernelben CONFIG_KMOD van, modutils telepítve van,
module-init-tools, udev, hald, meg hasonlók nincsenek, mert nem
kellenek - szerintem.

Mi lehet a hiba? Indulás után kézzel természetesen be tudom tölteni a
modult, a neve nincs rosszul írva a modules-ben, a kernelt 2x
ujrafordítottam már (gcc 3.4), de nem javult meg... Egyenlőre csak
egy partícióm van, rajta ext3, még raid sincs, initrd sem, meg semmi.
Teljesen tanácstalan vagyok :-(((

Üdv!

--

Vastagh Norbert