On 06-Nov-17 08:33, Andras HORVATH wrote:

> peldaul hogy tudjad, hogy melyik kartya melyik, ha mindkettot berakod
> ilyen-olyan sorrendben. lasd /etc/iftab pl.

Ilyen fajlom nincs.

Egyebkent amig csak 1 kartya van a gepben, nem erdekel, hogy melyik
melyik, es nem kenyelmes gondolkozni, hogy most akkor ifup eth1-et, vagy
ifup eth2-t kell-e irjak.

Ket wifi kartyat nem nagyon tudom, minek tennek a gepbe. De ha tennek,
akkor is teljesen mindegy lenne nekem, hogy most az elson keresztul erem
el az akarmit, vagy a masikon.

Ugy emlekszem, hogy amikor hasznaltam cardbus ethernet kartyat, az
mindig eth1 volt, akarmelyiket tettem bele.

Es mi lenne, ha most is akarnek ethernetet, 3 wifit, meg mittudomenmit
hasznalni? Akkor ki lenne osztva eth 1, 2, 3, 4, (meg minden kartyanak 1
szam, amit valaha betettem a laptopba)?

Lehet, hogy igy mukodik, de elegge fura.