On 11/30/06, Krusó Krisztián <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Egy szabaly: -s 192.168.0.0/16 -o eth0 -j MASQUERADE
> Ennek ellenere a legtobb olyan csomagot maszkolas nelkul
> atengedi, aminek: sport 1024:65535 és dport 1024:65535 tcp
> Kulon szabalyt betettem erre is, de alig nehanyat
> maszkol belole.

Lehet, hogy félreértelek, de az, hogy

-s 192.168.0.0/16 -o eth0

csak azt mondja, hogy az eth0-s interface-en megy ki a csomag, és a
forrása a 192.168.0.0/16-os alháló, a portok kapcsán semmit nem mond.
Szerintem nem a portokkal van itt gond, hanem az, hogy ezek a csomagok
nem az adott interface-en akarnak kimenni, és nem az adott alhálóból
jöttek.

Honnan-hova, melyik interface-eket érintve akarsz maszkolni?
--
Zizi

- After all A. J. one does need to do something other than play World
of Warcraft.
- Um. Like what?