   if ($? eq 0) {
   tar -tvf /dev/nst0 | head
       if ($? eq 0) {
       mt -f /dev/nst0 seek 32423
       # itt tovabb a script
       }

Ha ezt ugyan azon a kazettan lefuttatom tobbszor egymas utan, elveszik
a dat tartalma! Egeszen pontosan ezt irja ki:
elso tar -xvf /dev/nst0 nincs kimenet, masodik nincs kimenet,
harmadszorra:
tar: /dev/nst0: Cannot read: Input/output error
tar: At beginning of tape, quitting now
tar: Error is not recoverable: exiting now

Ezt uj kazival, fejtisztitas utan is produkalja. Viszont ha csak
helyreallitok, akkor nem - legalabbis eddig nem.

Van valakinek otlete mitol van ez?

--
Üdvözlettel,
 Dévay Gyula                        mailto:[EMAIL PROTECTED]