2006. december 1. 16.10 dátummal Bán Miklós ezt írta:
> Hali, másoltám már XP-t hasonló, módon. Túléli,

Most már én is igazolhatom: lehet.

> neked valami az
> mbr-rel lehet szerintem. Próbáltál olyat csinálni hogy
> végignullázod az mbr-t visszamásolod a particióstáblád és
> újratelepíted a grubot?

A má$ikkal felülvágattam az mbr-t és utána a grub-install után is
ugyanez volt. De mikor csak a má$ik boot-olt, akkor kaptam egy
hibaüzenetet, amit grub-al nem. Ezt nem értem igazából, de most már
mindegy. A hibaüzenet segítségével aztán meglett a megoldás.
Az viszont teljesen offtopic lenne itt, úgyhogy nem részletezem...

--
Sala