On Wednesday 06 December 2006 08:42, Ruzsinszky Attila wrote:
> Sziasztok!
>
> Skype 1.3.0.53.
> Hogyan lehet nem transzparens proxy mögül használni?
>
> Olvastam hogy használja az Opera proxy beállításait.
> Opera 9.02 van, proxy-t valahonnan kitalálta, de Skype-t
> nem hatotta meg.
> A https_proxy=//user:[EMAIL PROTECTED]:port/ definiála, de
> azt se használja, ill. nem megy.

En anno gprs kapcsolat felett probaltam a skype-ot, http proxy-n
keresztul. Az egyik iranyba ment a hang egy ideig, de gyakorlatilag
nem volt hasznalhato csevegesre (a gprs kapcsolat miatt persze :) ).

En csupan ennyit tettem:
$ http_proxy=http://valami:3128/
$ skype &

(ugyanabbol a shell-bol inditva termeszetesen)

Udv: G