> A tar miatt 20k (okelme ugyanis ezt hasznalja).

ugyerted by default, egyebkent allithato. Altalaban erdemes
kikiserletezni, hogy mekkora blokkmeretnel nem all meg a szalag (ugyanis
az lassit, de nagyon).

Igen.

> Almoskonyv szerint: fel ev utan attekerni, 1 ev utan ujrairni "illik".

DAT? Nehany (2-3) evnel tobbet nem adok neki. Vannak jobb technologiak
(a DLT-vel kezdodo vonal), azok tovabb birjak. Mindenkeppen tessek
kulturalt korulmenyek kozott (a nedvesseg es a meleg a fo ellenseguk, a
kazetta mechanikaja a port sem szereti) tarolni a szalagokat.

Szerintem ~10 evente azonban mindenkepp erdemes uj mediara masolni a
regi menteseket, egyszeruen azert, mert nem fogsz hozzajuk mukodo
drive-ot talalni.

DVD es DVD media (+, -, gyarto, minoseg) kozott nagy kulonbsegek vannak.

> Azzal viszont szamolj, hogy maga a meghajto az allando por miatt 3 ev utan
> megdoglik...
> Ezert tertem at FLASH-re torteno mentesre.

A flash jobban birja?..

udv
raas
--
Those who say it cannot be done should not interrupt the person doing it.
                                                   -- Chinese proverb