hello

2007. január 7. 21.21 dátummal Nagy Gabor Peter ezt írta:

> De nem tudom. Nincs valami olyan fs, ami direkt flash-hez valo, amit ki
> lehet kapcsolni, es nincs vele szivas?
tudtommal van, de az nem ¨kikapcsolasturo¨, hanem ugy van optimalizalva, hogy
korbejarva irjon a mediara, hogy egyforman ¨kopjanak¨ a bitek.
jffs a neve http://sourceware.org/jffs2/

> Egyebkent nem vilagos, mi az, hogy kikapcsoljak.
piros gombot megnyomja a gep elolapjan :) Ez amugy egy veszgomb, ami mindent
aramtalanit.
> Miert nem lehet ugy kikapcsolni, hogy az ember rabok a leallitas gombra,
> ami indit egy shutdown-t?
mert lusta, vege a munkaidonek es megy a busz, stb.

udv,
--
Zoltan Zidarics programmer
PTE University Pecs, Hungary