On Tue, Jan 16, 2007 at 02:35:45PM +0100, Jozsef Valkai wrote:

> Hu, anno par eve talaltam egy errol szolo magyar fejlesztest, vmi skac
> irta BME-s(?) vagy hasonlo. Eleg ronda homoksarga weblapja volt, es
> ott Panasonic alkozpontokhoz volt ilyen feldolgozo program, sql
> nelkul, de azt pl php-bol mar le lehet kezelni.

Valami ilyesmit hasznaltam en is, bar az kifejezetten postgresql
adatbazisba tolta be az adatokat. De volt hozza linuxos grafikus
program, amellyel lekerdezeseket lehetett csinalni es latex-ben
csinalta meg az eredmenyeket, igy szep nyomtatott kimutatasokat
lehetett vele kesziteni. Valahol talan meg is van a program...
Arra viszont hatarozottan emlekszem, hogy siman cat-tal olvasta a
soros portot.

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga