Ha jól hiszem, Zidarics Zoltan írta az alábbiakat:
> Ettol csak azert rettegek, mert meg sosem csinaltam, csak regebben jott
> nehany
> hallgato, aki elrontotta es hasznalhatatlan lett az alaplapja, hogy tudok-e
> segiteni? Nem tudtam :)

Én a saját asztali gépemen egyszer elkúrtam (nem pont ugyanahhoz az alaplaphoz
tartozó BIOS-t írtam bele), de szerencsére itt a suliban is voltak hasonló
alaplapos gépek, úgyhogy sikerült helyrehozni. (Gép bekapcs, jó BIOS-t
kivesz, rossz BIOS-t berak, BIOS-írás.)

Pörgetés megvolt. :)

Az elkúrást egyébként előszilveszter után reggel csináltam, a suliba meg
csak harmadikán tudtam bemenni, a kettő között azért fostam kicsit, de
a Neten nézelődve elég sok olyan helyet találtam, ahová ha viszed az
epromot meg monduk floppyn a jó BIOS-t, akkor percek alatt megcsinálják,
és még egy vagyont se kérnek érte.

--
PTG
I'll turn over a new leaf.