Sziasztok

A helyzet: debian sarge, rp-pppoe server, kliensek kapcsolódnak
pppoe-vel a szerverhez.
Szeretném korlátozni a kapcsolódási kérelmeket, mint pl. az iptables-el
lehet akármilyen kapcsolódást, úgy, hogy ha mondjuk 1 percen belül 5
kapcsolat jön, akkor letiltja 10 percre az ip-t.
Na most a pppoe kapcsolat felépítésénél, se a discovernél se a PPP
session stage-nél nincs még olyan kapcsolat, amit az én tudásommal
iptables-el lehetne szűrni. Legfeljebb MAC address van, meg ethernet
frame-ek. Olvasnám én az rtfm-et, csak nem találom. Mire keressek, mik a
kulcs szavak? Segítsetek plz!

Köszi

tm