Hi!

Miután a '97 óta használt tcl-es ical alkalmazásom végleg
megdöglött(*), elhatároztam, hogy evolution-ban kezelem a naptáramat,
és hogy akkor már szerveren tartom azt.

A dokumentáció alapján azt találtam, hogy a caldav típusú calendar
lesz nekem jó, ami
simán webdav-ot használ, mert a webcal típusú read-only. Sajnos nem
nagyon sikerült
életre lehelnem, hibaüzenetet nem nagyon ad, és a strace kimenetből
úgy látszik, hogy
meg sem próbál connect-elni.

Van itt valaki, aki használja a caldav-ot? Tényleg tudja update-olni a
szerveren a
kalendáriumot, vagy ne fáradjak? Van valami trükkje a konfigurálásának?

A környezet:
- a kliensemről kijutni csak a localhost 8080-as portján figyeló
proxyn keresztül lehet.
Beállítottam én a http_proxy és https_proxy nevű env változókat, de
nem világos, hogy ezt
az evolution honorálja-e, vagy mit kell vele csinálni, hogy proxyt használjon.
- a szerverem egy zope apache mögött fastcgi-vel, ami úgy van
beállítva, hogy https client
auth-al lehet rá eljutni. Az evolution-nak már megmagyaráztam, hogy a levelek
aláírásakor hogyan használja a chipkártyámat, de nem tudom, hogy eszébe jut-e,
hogy authentikációkor is kéne. Mindenesetre nincs nyoma, hogy megpróbálná.
Ha arra van szükség, persze tudok felpakolni másik szervert.

(*): valamikor három éve egy tcl/tk verzióváltásnál az ical-om magába
zuhant, akkor derült ki
számomra, hogy már nem támogatják. Akkor kijavítottam. Most megint
beadta a kulcsot.
Most már nem fogom megjavítani, mert annyira nem jó program. Vagy ezt csak azért
mondom, mert még nem próbáltam az alternatívákat?