Szervusztok!

Lefordítom a 2.6.19.2-es kernelt a már korábbi verziókhoz is használt
konfiggal egy Compaq (HP) ml370-es gépre. Boot, OK.

Ráengedem a grsecurity patch-et. Konfig, a grsec-ből semmit nem
teszek a kernelbe. Boot:

Please append a correct "root=" boot option
Kernel panic - not syncing: VFS: Unable to mount root fs on
unknown-block(104,2)

Összehasonlítom a két konfigot. Ennyi a különbség:

3,4c3,4
< # Linux kernel version: 2.6.19.2-mordor2
< # Tue Feb  6 18:00:10 2007
---
> # Linux kernel version: 2.6.19.2-ml370grsec
> # Tue Feb  6 18:23:28 2007
144a145
> CONFIG_X86_ALIGNMENT_16=y
234d234
< CONFIG_PCI_BIOS=y
1271a1272,1285

És a végén egy kis komment a be nem konfigurált grsec miatt.

A patch-elt konfigban is benne van a root device (bár az ördög nem
alszik):

CONFIG_BLK_CPQ_CISS_DA=y

Ezen a gépen még nem használtam grsec-et. A CONFIG_PCI_BIOS-t nem
találtam a menuconfig-ban, hogy grsec nélkül megpóbáljam kivenni,
kézzel meg nem szerkeszteném a .config file-t.

Tud valaki megoldást? Az interneten csak a kérdést találtam meg,
választ nem.

Köszönettel:
        GyL