SZABO Zsolt wrote:

> Pedig mar akartam irni.... :-)
>
> A megoldast sajnos nem tudom. En nemreg foditottam egy uj kernelt
> (2.6.19.2) es azota nem megy (a 2.6.15-tel meg mukodott) -- viszont még
> sarge van nalam telepitve.
>
> Szoval kivancsian varom, hogy milyen tippeket kapsz.

Szia,

meg nem kaptam, de poenbol forgattam egy 2.6.15-ot es csont nelkul
mukodik. Ezzel viszont a powernowd (speedstep-ich) nem :)

De mind1, azt hiszem megtalaltuk a problema forrasat, szoval atnezegetem
a changelogokat a hal reszre vonatkozoan, hatha latok vmi okossagot. Ha
nem akkor meg vegigprobalom 2.6.15-18-ig :)

Meg reportolnam is, csak azt nem tudom hova.

Koszi,