Jozsef Valkai <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Kellene nekem egy szimpla rdesktop megoldas a terminal servert elerni,
> mindez egy wlan kepes kis p1-es notebookon megvalositva. Tudtok
> ajanlani mondjuk live floppyt amivel bebootolok es wlanon keresztul
> elerhetem a TS-t? CD-rol bootova  sem az igazi, mivel kulso cd van
> ehhez a gephez, olben meg kicsit maceras igy...

Esetleg a qnx...

A terminálszerver gondolom windows, ahhoz meg grafikus felület kell,
hogy megjelenjen a képe. Innen kezdve floppy-s Linux nincs, ami X-et is
tartalmazna. A qnx egy floppyn tud grafikus felületet és browsert adni,
de nem hiszem, hogy rdp terminája is lenne...

--
                                  SaGa
  SANDOR Gabor <[EMAIL PROTECTED]>      UIN: 179037437