> No, megcsináltam. Az fsck megint dobott hibákat, viszont a resize azt mondta,
> hogy a mérettel mninden okés.
> Mégis minden fsck tud hibát produkálni. De csak a raid tömbön, a sima
> partícióval (root) sosem volt gond. A sata winyókat most vetttem 3 hónapja.
> A vezérlő alaplapi sil 3112.

Akkor is kaphatsz ilyen hibát, ha sata2-es diszkek vannak sata1-es
csatolón. Ha így van akkor esetleg lehet hogy jumperrel tudod állítani a
diszken, hogy sata1 módban menjenek.
Esetleg még megpróbálnám külön a diszkeket berakni ha mirror az a tömb
és ha akkor nem ad hibát egyikre sem akkor biztos a vezérlővel van
valami baj.

bm.