SZABO Zsolt írta:
> Ezt en is latom, de engem egy kicsit "profibb" megoldas erdekelne
> (tkeppen hallgatoi oldalrol meg jo is lenne, de az oktatoi oldalrol

Mindenkinél kell vnc szerver meg kliens.
A hallgató lát téged vnc-n keresztül, --viewonly-val.
Te láthatod a hallgató X-ét szintén vnc-n keresztül,
akiét csak akarod, csinálsz rá szép kis ikonokat ha az
a szíved vágya.

> egyeb kiegeszito hianyaban kezelhetetlen... igy belegondolva.
>
> Es akkor mindezt ugy kellene, hogy minel egyszerubb legyen elinditani a
> hallgatoi es oktatoi oldalon egyarant.

Chat-re keress valamilyen webes megoldást szerintem van vagy
ezer.
Elindítani meg scriptől a klienseken és kész.
k-atti-
Ps.: Vagy én nem értek valamit és tképpen a kezdőre
szántad ezeket?