On 03/13/07 18:51, Bán Miklós wrote:
> Ha jol ertem a kerdest, akkor csak egy natolast akarsz csinalni?
>
> iptables -t nat -A POSTROUTING -s 1.1.1.0/24 -j SNAT --to-source 2.2.2.2

Igen, ilyet szeretnék, de úgy, hogy működjön is. Az ok, amiért a fenti
nem működött az, hogy a conntrackbe bekerült a csomag, így kifelé a NAT
már nem futott le rá (mondhatni triviális :).
Egy
iptables -t raw -A PREROUTING -p udp --dport $PORT -j NOTRACK
megoldotta a problémát.

Pörgetek LC-t.

--
Attila Nagy                                   e-mail: [EMAIL PROTECTED]
Free Software Network (FSN.HU)                 phone: +3630 306 6758