Hali!

Sajnos a doksi minimalis.

A redirect eseten hasznalhato mintak erdekelnenek.

Ha egyszeru dolgot akarok csinalni, pl. ezt:

$SERVER["socket"] == ":80" {
  $HTTP["host"] =~ "^(.*)$" {
    url.redirect = ( ".*" => "https://%1$0"; )
  }
}

Ez megy. Leirva nem lattam, de feltetelezem, hogy a $0 az a teljes URL
resz, es a %1 meg valami config fajl mintaban talalt megjegyzes szerint
tld

Bar akkor nem ertem, hogy minek van a .* a host sorban zarojelben, ha
arra nem hivatkozunk valahogy (lehet, hogy menne nelkule is, ezt egy
peldabol masoltam).

Csakhogy nekem nem jo, hogyha minden https lesz, mert ugy tunik, a
mailman nem mukodik vele, gondolom valami cookie vagy ilyesmi gond van.

Probaltam azt, hogy ha mailman van az URL-ben akkor ne legyen redirect,
de a vege ez lett:

$SERVER["socket"] == ":80" {
  $HTTP["host"] =~ "^(.*)$" {
    server.name = "www.ceg.hu"
#    server.name = "$1"
#    server.name = "%1"
    $HTTP["url"] !~ "mailman" {
#      url.redirect = ( ".*" => "https://%1$0"; )
      url.redirect = ( ".*" => "https://"; + server.name + "$0" )
    }
  }
}

Ez mukodik, de egyfelol nem ertem, miert nem megy a %1, ami az elozo
peldaban mukodott (a kikommentezett redirect sorban), masfelol nem
ertem, hogy a server.name miert nem lehet akar a $1 minta, akar a %1
tld. Ha ezeket irom oda, akkor hibauzenetet kapok, valami olyasmit, hogy
nincs ilyen hostnev.

A mostani megoldassal azon kivul, hogy nem szeretem, ha nem ertek
valamit, az a bajom, hogy ha valaki mas gepnevet irt be (pl.
http://ceg.hu, vagy ilyesmi), akkor szeretnem, ha a nev valtozatlan
maradna, csak https lenne elotte.

Valakinek van otlete? Vagy ha azt megmondjatok, hogy egy ilyen
atiranyitas utan miert nem mukodik a mailman webes felulete
(bejelentkezni be tudok, de pl. a valtozasok veglegesitese nem tortenik
meg), az is segitene. De ennek meg utananezek.