hello
2007. április 6. 15.06 dátummal Laborczi Pál ezt írta:
> Sajnos, most nincs itt az a gépem, ezért nem tudok pontosabb
> dolgoknak utána nézni. Mintha Optimum (Optima?) kártyám lenne.
Ezen csak GT MAX 7.2 READY a felirat

> A modul betöltésével létre jönnek-e a /dev/noz[0-3] eszközkezelők?
Nem! Bar a nozomi README azt irja, hogy nekem kell letrehozni:

"Device Nodes
-------------
If this is the first time, you will need to run the following
commands:
mknod /dev/noz0 c 241 0; mknod /dev/noz1 c 241 1;
mknod /dev/noz2 c 241 2; mknod /dev/noz3 c 241 3  "

> Biztos, hogy nem müxik? Emlékeim szerint nekem sem bőbeszédűbb a
> modul.
Hat a logban kiirja, hogy initializing aztan kesz.
Ha en nem hozom letre a /dev/noz* device-okat, akkor maguktol nem
jonnek letre. Ha en megcsinalom, akkor a modul betoltese utan sem
irni sem olvasni nem tud rola/ra. (Nincs ilyen eszkoz).
Tehat, en elhiszem, hogy mukodik, de mi a driver nev?
A pharscape.org-on olyant is irnak, hogy be kell tolteni egy usbserial
modult a gyarto azonositoival. Azt is kiprobaltam, de semmi,
valoszinuleg a gyarto kod nem stimmel.
Az is gond, hogy a pccardctl status 0 gyartokodot mond :(

> A gcom mit mond? (ha jól emlékszem a nevére...)
Az csak nehany /dev/tty* ill /dev/modem device-ot probal vegig, aztan
kozli, hogy nincs hsdpa kartya.

> Bocsi a bizonytalankodásért, de csak a jövő héten tudok egzaktabb
> lenni.
ok, akkor is jo lesz ...

koszi
--