A belső hálózatunkat egy postfix szolgálja ki. A kimenő leveleket
transport tábla alapján továbbítja külső szolgáltató auth-ot kívánó
szervere felé amely kézbesíti a címzetteknek. Ez idáig működik.

Hogy tudom titkosítani az auth-ot a külső szerver felé.

a külső szerverrel pl. a sylpheed ssl vagy starttls beállítással is tud
kapcsolódni de első bejelentkezéskor visszakérdez, hogy elfogadom-e a
selfsigned certificate-t

Nem tudom pontosan mi is kellene nekem, de úgy sejtem növelhető lenne a
biztonság. Merre induljak. Nem találtam (számomra) érthető leírást,
erősen keverednek a szerver oldali beállításokkal, pedig itt a postfix
kliensként kapcsolódik a külső (más által felügyelt) szerverhez.

--
  = =                           Üdv,  gNAT !
 {0,0}