On Wed, Apr 11, 2007 at 10:17:03AM +0200, BERES Laszlo wrote:

> Köszi, eleinte reménykedtem a max_ngroups-ban, de úgy tűnik, fordítás
> lesz...

Nem veletlenul irtam a valgrindet elore, kis szerencsevel megmondja,
hogy az nss-ldap-ban (a trace-bol itelve azt hasznalsz), a libc-ben vagy
a login-ben van a hiba. A legvaloszinubb, hogy csoport-lista szovegesen
tul hosszu es valahol egy getpwnam() v. hasonlo hivas utan/kozben egy
statikusan allokalt bufferbe probalja masolni valaki. Persze a jol
ismert NGROUPS_MAX is lehet a ludas, de ha eleg friss rendszert
hasznalsz (legalabb 2.4-es glibc ill. ezzel forditott userland), akkor
ennek kisebb az eselye.

Gabor