On Mon, Apr 23, 2007 at 11:40:58PM +0200, Szalai Ferenc wrote:

> Nem lattal meg filet kuldeni SOAP requestben?

Hat szerintem SOAP/XML-RPC alapvetoen uzenetkuldesre valo, file kuldesre en
inkabb vmi PUT http methodust hasznalnek - bar lehet, ott ugyanebbe a
korlatba utkoznel ...

Amugy nem apache httpd 2.2-ben volt valami 2G limit eltavolitasa? Bar nem
tudom hogy az maga a keresre vonatkozik, vagy a valaszra.

--
- Gábor