SZABO Zsolt wrote:
> Hogyan kell egy szervert beloni, hogy a mellette levo gepek PXE-vel
> tudjanak bootolni? A fenti howto-t nem talaltam, bar az nfs-root
> hivatkozik ra... Szoval milyen tovabbi RTFM-et ajanlotok?

Semmi extra nem kell. dhcp+tftp+nfsroot. A pxe nagyjabol es egeszeben
marketingrizsa (tulajdonkeppen dhcp extension), az intel szerencsere
feledesbe merulo remalmainak egyike, amit meg anno a managed pc-nel
talaltak ki, de sosem mukodott rendesen (anno kellett tesztelnem ilyet,
de az eredeti intel gepekkel win kornyezetben sem mukodott rendesen :).
Ha nagyon unatkozol, akkor fogj egy udhcpd forrast, annak konyeden
bovithetok az opcioi (csak a header filet kell kiegesziteni), aztan
eloashatsz valami dokumentaciot, amiben leirjak a pxe azonositokat es
beirhatod a szerverbe, aztan leforditod, bekonfiguralod, es pontosan
ugyanannyit fog tudni, mint elotte :)

--
Gabor HALASZ <[EMAIL PROTECTED]>