> Ugy ertettem,hogy akkor nem kuldesz levelet, ha a normal (levelezos)
> uton kimegy az sms.

Nem tudom megoldani.

Úgy tudom, hogy az SMS kézbesítését 12 órán (!) belül vállalják email-en
keresztül, és 1 órán belül gateway-en. Katasztrófahelyzetben inkább két
SMS jöjjön, mint egy se. És minél előbb.

Kaptam én már egyidőben 3 SMS-t diszk majdnem-megtelésről, pedig
negyedóránként fut az ellenőrzés, és még minden rendesen működött.

> párbeszédes
> következő
>
> A netcatnek beadagolhatsz egy rovid smtp parancssort, meg a data
> reszt, amire szukseged van, azt rairanyitod egy tetszoleges smtp
> szerver 25-os portjara es kesz, nem?
>
> Hogy erted, hogy az jon, amit vartal? Ha nem az jon, akkor ugtyis
> tokmind1, nem tudsz rajta keresztul kommunikalni.

És ez legalább az RFC-nek megfelel?

Szerintem ez az, amit ebben a szakmában nem (volna) szabad.
Katasztrófahelyzetben gányolni. Ilyenkor kellenek a leginkább
üzembiztos programok. Pedig valószínűleg soha nem derül ki...

Megnézem a mailx-et.

Üdv:
         GyL