On Sat, May 19, 2007 at 03:27:19PM +0300, Zsolt HAJDU wrote:

> Errol irtam hogy ez NEM mukodik ;-(
> A SHift-Ctrl-Del az a Clear Private Data, vagyis torli a
> cache-t. De az akarmi.class megse torli, valahol megmarad
> es nem tolti le ujra (a modositott verziot).

Nem olvastam a thread elejet, de szerintem te a Java plugin cache-eleset
reklamalod ($HOME/.java/deployment). A Java plugin magasrol tesz arra,
hogy te a Firefox-nak milyen beallitasokat mondtal, szoval hiaba is
probalod Firefox oldalrol megoldani.

Viszont van mar GPL-es Java, igy meg lehet nezni a forrasban, hogy
hogyan lehet a cache-elest kikapcsolni. Egy "chown root:root
$HOME/.java; chmod og-rwx $HOME/.java" is hatasos lehet, felteve, hogy a
plugin tuleli.

Gabor