On Wed, 23 May 2007, Kiss Róbert wrote:

> Én a htb-t ismerem. Ez szerintem elég jól konfigolható és majdnem mindent tud.
>
> Van ennél jobb, újabb, elfogadottabb módszer?

Attol fug. Regeben cbq volt. Szerintem a htb akkor jobb, ha garantalt
minimumokat kell adnon valamelyik osztalyra.

Sajnos es hal'isten a linux qos "csak" keretrendszer, es igazabol
szerintem nem az algoritmus szamit, hanem a kezelhetoseg, tehat a tool,
amivel piszkalod.

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day