Szia Zoli,

Koszonom valaszod.

A NET3howton tulvagyok, azert irtam mert abban a pelda 3 router es ket
ppps internet eleresrol szol es nem tudtam ertelmezni az en
helyzetemre.

Mindenkeppen kell bridgeing a gep2-n?
Nem lehet "sima" routolassal csinalni?
Azert kerdezem mert akkor kernelt is kell forgassak es azt probaltam
elkerulni (a heten mar volt 3:)

Ugy ertelmeztem hogy ha kovetem Lajbi es NAR tanacsat kovetve
kulonbozo szegmensekre teszem akkor nem kell bridgeles. Jol
ertelmeztem?

Valaszod koszonom elore
Robi