Szabo Nandor wrote:

> A rendszert "örököltem", s gyanítom, hogy az előző kollega azért vette ilyen
> nagyra ezeket az időket, hogy a terhelt, gyenge mikrós kapcsolatok esetén se
> szakítsa meg a kliensekkel a kapcsolatot.

Az rendben is lenne, hogy tizszer probalkozik, csak akkor az idot kell
lejjebb venni.

> Ezeket kipróbálom, köszi a tippet.

Szivi. Arra azert vigyazz, hogy ha beallitod, hogy csak egy peldanyban
lephet be, es nem veszed rovidebbre az idot, akkor egy leszakadas utan
addig nem fog tudni belepni, amig az lcp timeout-ja le nem jar.

--
Szia: Zsolt