On Tue, 12 Jun 2007, Gabor Gombas wrote:

> A dmesg-ben nincs veletlenul egy "Invalid Mac address detected
> blablabla..." uzenet? Ha van, akkor kuldj forro udvozletet az alaplapod
> gyartojanak (nameg az nVidia-nak), es probald meg update-elni a BIOSt.

De van :-(
Agyrém amit csinál, most épp a 225-ös interruptot osztotta neki és újabb
MAC címet... :-(

> Ha engedelyezve van a PXE boot a BIOS-ban, akkor kapcsold ki (felteve

Reggel megnézem, de nem rémlik, pedig már jópárszor átturtam a BIOS-t

> kernelt (mondjuk 2.6.20). Ha ez sem segit, akkor irj egy olyan udev
> szabalyt, ami fixen beallit egy altalad valasztott MAC cimet.

Ez szép lesz, ilyet úgyse csináltam még.... az udev egyébként mi alapján
azonosítja mondjuk a hálókártyát? Mintha MAC lenne az egyik - ami ugye
most nem jó -, az IRQ sem, mert az is változik....(persze, ha eddig
eljutok, akkor olvasás lesz, vagy inkább alaplapcsere...)

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar