On Thu, Jun 14, 2007 at 09:27:53AM +0200, Hose wrote:
> H:\Dokk2007

Nem az erdekel, hogy Windows alol minek latod, hanem az, hogy mi
a konyvtar neve Linux alatt.

> Most is iso8859-2 a smbaban a beállítás és elotte is ez volt.

Es a locale is ugyanaz, mint regen volt?

>  netbios name = SZERVER

Megegyezik a dns-ben szereplo nevvel? Van egyaltalan belso
nevfeloldas a halozatban? WINS szerver van?

>  log level = 3
>  log file = /var/log/sambalog.%m
>  max log size = 50

A szint is es a meret is nagyon keves. Emeld meg, es olvassal.

>  logon script = win95.bat

Mi van a login szkriptben?

> [edrive]
> [...]

Miert jo ugyanazt megosztani ket neven, ha semmilyen korlatozast
nem hasznalsz?

> [cdrom]
> [...]

Read-only share-nel ertelmetlen a create mask es tarsai opciok
hasznalata. Ezert is kerdezem, hogy biztosan hibatlannak talalta
a testparm a konfigodat?

> Próbáltam downgradelni 3.0.14-es samba-ra, de ugyan az maradt a helyzet.
> Már kezdek arra gyanakodni, hogy nem is a samba-val van gond, hanem a
> máshol. De hol?

Felemeled a log level-t, kiprobalsz egy gepet, aztan olvasol.

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga