> Egy csatornan levo ide-kbol ne csinalj raid-et, mert harmadolja
> teljesitmenyt. Ha 2 ide vezerlo 4 csatija van, akkor abbol csak 2
> hasznalhatsz normal sebesseggel.

Nem lesz raid, se lvm, megrendelo kerese ez, en LVM-et csinalnek de
hat ezt akarja. Legfeljebb bovitokartyat szerzek, vagy tenyleg nem
rakom bele ide diszkeket, hanem sata-kat rakok bele, de akkor megint
csak kell bovitokartya a plusz 4 diszkhez.

> 2T-nal van egy limit, folotte kernel opcio kell. 32 bites rendszereken 16T
> a limit.
> Viszont felejtsd el azt, hogy disket particionalsz, mindenkep raid es
> LVM-et hasznalj.

EGyre jobban latom mar, hogy itt LVM_et kell hasznaljak.

> Buszrendszer fuggo. Ha a diskek PCI-X-esek, akkor van ertelme. IDE-vel
> biztos nem fogsz tudni kitomni meg fel gigat sem.

PCI-x diszk? EZt nem ertem. De sejtem hogy pci-x-es halokarira gondoltal.
--
Valkai Jozsef