On Tue, Jul 03, 2007 at 04:39:44PM +0200, Halász Árpád wrote:
> Ok, elolrol kezdtem az ldap installal.
> Mindent a konyv szerint. groups, computers, users, ldapusers,
> ntadmins, ldapguests, ldapmachines, nobody_user
> ahalasz_user.ldif fájlok feltoltve. (Egy kerdes: nem gond, hogy
> az az ahalasz (vagy atkosa a minta szerint) user uidNumber-e es
> gidNumbere is 20000? Vagy miert 20000? Bocs de nem vilagos. A
> linkelt szamitas egyebkent vilagos.)

A 20000 egy szabadon valasztott ertek. En annyitol kezdtem
szamozni az ldap-ban a usereket es a csoportokat, hogy ne
keveredjenek a passwd fajlban levo userekkel.

Jo lenne latni az ldif fajljaidat.

Tordeld a soraidat.

> Tehat most ott tartok, hogy:
>
> net groupmap add rid=512 unixgroup=ntadmins ntgroup='Domain Admins'
> adding entry for group Domain Admins failed!

Mit mond a net groupmap list parancs?

> ahol legeloszor
> >
> bbsz-bastya:/etc/ldap# getent passwd ahalasz
> ahalasz:x:1000:1000:Halasz Arpad,,,:/home/ahalasz:/bin/bash

Most hol 20000 az ahalasz user uid-je es gid-je? A libpam-ldap
libnss-ldap csomagokat felraktad es bekonfiguraltad?

> viszont a samba beengedi az ahalasz usert:

Mutasd mar az smb.conf fajlodat, legy szives.

> Ahogy kiadom a net groupmap add .... parancsot semmi nem íródik a samba
> logba

Milyen log level van beallitva? Hihetetlen, hogy semmit sem logol
a samba...

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga