Ezek szerint nem mennek keresztul ezek a csomagok az eth0-n ??
Csak azert kerdezem, mert a tcpdump mutat forgalmat ott is, habar most nem
remlik hogy melyek is voltak azok.
akkor ezt hetvegen kimerem, aztan meglatjuk.

>a -o kapcsolo arra az interfeszre illeszkedik, ahol el fogja hagyni a
>csomag a geped, ez mar akkor eldol, amikor megkapod a csomagot (a
>PREROUTING lanc utan, de meg az INPUT vagy a FORWARD lanc elott)

es ez mitol fugg? mondjuk a forward nem erinti az eth0-t a output meg igen?
most itt ebben az esetben ha van ppp0 is, mert mint fent irtam az eth0 nem
teljesen suket.

>tehat a -o eth0 a netre kuldott csomagokra nem illeszkedik, mert a
>ppp0-n fogjak ezek a csomagok elhagyni a geped, ezert nem volt
>jelentosege a -o eth0-s szabaly a szabalyaid kozott a _netre_ kimeno
>csomagokra (szerintem)...
ez eddig sem volt kerdes, csak azt nem ertem
miert erinti vagy nem es mitol fuggott ez?
mert miutam bekerult a szabaly es mukodott, megertettem hogy nem illeszkedett.

ezek miatt eszembe sem jutott, hogy a tcpmss miatt nem mukodik, es teljesen mas
problemara gondoltam :(

Zoli