Jozsef Valkai wrote:

> Tud IMAP-ot. Marmint a spam-eket huzzak bele imapba? ANno csinaltam,
> de iszonyu munka volt, es pont ezt szeretnem elkerulni.

Egyfelol van spamassassin-nak autolearn funkcioja, de ovatosan vele.
Masfelol ki fogja tanitani a szurot ha nem az a humanoid, aki felismeri
valamirol, hogy spam, amirol a spam szuro ugyanezt nem tette meg?

A cegek akik content filtering szolgaltatast nyujtanak elsosorban arra
alapoznak, hogy:
1. Jobban ertenek a spam szurok finomhangolasahoz
2. Jobb szoftvereket hasznalhatnak
3. Tobb level megy at rajutk gyorsabban okosodnak az algoritmusok

--
Udv
Feri