From: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of Erki-Kiss Zsolt
Sent: Monday, July 23, 2007 2:11 PM
To: Linux kérdések/válaszok
Subject: Re: Bind master es Djbdns slave

On Fri, Jul 20, 2007 at 05:00:18PM +0200, SZALAI Karoly wrote:

> tcpserver es axfr-get. a frissulest nem tudja automatikusan,
> illetve scriptelessel tudod triggerelni.
> egyszerubb, ha a primary is tinydns, es rscyn/scp segitsegevel
> aktualizalod.

Koszonom, vegulis az autoaxfr-rel sikerult valamennyire automatizalni,
de ehhez is kell valamennyi manualis konfiguracio, hogy megadjam melyik
zonanak mi az elsodleges szervere, illetve a frissites azert nem rogton
azonnal tortenik.

Az elsodleges szerveren egyelore maradnia kell a Bind-nek.

Talaltam viszont mas megoldast. A Powerdns "supermaster" konfiguracioja.
Itt csak a master szervereket kell megadnom, es ha feloluk notify
erkezik (akar egy uj zonara vonatkozoan is), a zona informaciokat
azonnal attolti, illetve frissiti. Tehat ennel jobb megoldast nem is
talalhattam volna. Igaz, eredetileg Djbdns-el szerettem volna megoldani.

A Powerdns-t sem igazan ismerem, meg sosem hasznaltam eddig. Tudnatok
errol a szoftverrol velemenyt mondani, esetleg tanacsokat, hogy mire
figyeljek, hogyan allitsam be?

--
Udv,
Erki-Kiss Zsolt