On Fri, Aug 10, 2007 at 02:30:53PM +0200, SZABO Zsolt wrote:

> Szoval nekem ez tetszik, de kellene vmi tipp egy hasznalhato leirasra...
> (btw. ahogy a samba doksibol szamomra kitunt, "windowsos" nyomtato drivert
> telepiteni a samba-hoz csak windows-bol lehet... ez tenyleg igy van?)

Konkretan mihez kellene leiras? A Samba-HOWTO-Collection.pdf
fajlban le van irva, hogy kell a drivereket felrakni, hogy
automatikusan telepuljenek. Linux alatt is letezik erre eszkoz,
rpcclient a neve (Debian alatt az smbclient csomagban van), de az
smbclient segitsegevel is fel lehet tolteni. Mindket eszkoz
hasznalatara pelda is van a fenti .pdf fajlban.

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga