Mint elözöleg írtam, hardver miatt totál újra kellett telepítenem, és
mindjárt sarge helyett etch került a gépre. A mysql állományokat
mentésböl változatlanul másoltam be a helyükre. Nem is müködtek.

Amikor guglén rákerestem, csakis olyan találatok voltak, hogy mások is
ugyanebbe a hibába futottak bele, és találgatásokat egy rakattal. Ilyen
üzeneteket dögivel találtok a hálón:
Fatal error: Call to undefined function: mysql_connect() in
    /var/www/eec/e_list.php on line 14
Megpróbáltam menteni a menthetöt, kiszedni a táblázatok tartalmát:

mysqldump  -u root -p  eec > eec.sql
mysqldump: Got error: 1017: Can't find file: 'lista' (errno: 2) when
using LOCK TABLES

Ekkor az itthoni gépben levö mentésböl kiadtam ugyamezt a parancsot:
mysqldump  -u root -p  eec > eec.sql
pompás!
scp fel a szerverre, és ott
mysql -u root -p eec < eec.sql

Azóta müködik. A dolog részemröl rendben is volna - de meg tudja-e
magyarázni valaki, hogy mi is történt?
Ja, itthon is etch van, a "benti" msql táblák viszont még sarge alatt
készültek. Okozhatta-e az, hogy megváltozott a mysql szerver jelszava?
Szóval, nem tudom a magyarázatát.

Üdv, János