Apache2-re átálláskor jelenkezett a következő. Az apacs a teljes
könyvtárstruktúrát az apache1.3-tól örökölte.
Az apache root könyvtára is virtual host, meg a root alatti könyvtárak
is virtual hostok.
Az egyik virtual host könytárát htaccess védi jelszóval. Ez müködik
rendben. Ha viszont a root könyvtár felöl, alkönyvtárként érem el, ekkor
a könyvtár tartalma jelszó nélkül is olvasható.
<apache root><alkönyvtár><védett könyvtár .htaccess>

Találtam egy megoldást, de nem hiszem, hogy szabályos. A root könyvtár
Virtual host-> aktuális Directory-> alá beírtam: Deny from All

Az apache modulok teljes körüek, mindegyik hostra érvényesek.

A www.apache2 szerver dokumentációt feltúrtam, de nem látom a helyes
megoldást. Mit tanácsoltok?  Üdv, János