Zidarics Zoltan wrote:
> hello,
>
> Sikerult egy debian testing ala beizzitanom egy lg 1530sf
> touchscreen-t. (kernel 2.6.21.5). Mar csak kalibralni kellene, de
> sehogy nem talalok egy mukodo programot. Tud valaki egy ilyent, ill.
> azt gyanitom, ez az xorg.conf-ban levo minX,maxX,minY,maxY ertekeket
> modositana.
> Jol gondolom? Tudtok valahol egy doksit, amibol megtudhatnam a
> kalibralasi elveket?
>
> koszi,

Hi,

enis belefutottam most ebbe :(

van egy ELO ET1524L-es touchscreen, dapper ala (ubuntu 6.06-1) ala
szepen betoltam a drivert, mukodik is sorosporton is, meg usb-n is...

viszont nem tudom kalibralni :(

jelenleg egy VIA procis gepen megy, a gyari kalibralo progi
csonttafagyasztja a rendszert :(
(lehet, h a VIA proci miatt ? jo ennek az x86-os binaris ? direkt a
2.6.15-28-386-os kernelt hasznalom)

bekapcsoltam a debuglevel opciot a xorg.conf-ban, ezutan a syslogban
nagyonjol lehet latni a megirintett koordinatakat hexaban, ezzel nincs baj..

a problemam, hogy szerintem nem reagal a tobbi opciora a driver.

kozeppontosan tukrozi a megerintett koordinatat, es egyszeruen nem tudom
rola lebeszelni...

probaltam mar a SwapXY-t, a SwapAxes parametert, de semmi...

MinX, MaxX, MinY, MaxY-t nem veszi szerintem figyelembe, mindig ugyanugy
viselkedik...

rudna nekem valaki egy peldat adni ?
vagy hogy lehet maskepp kalibralni ?

mit csinal pontosan egy kalibralo progi ?

Koszi: Misi